My Ways..

Road..

Feb 27, 2010

Salam Maulidur Rasul

Maulidur Rasul jatuh pada Rabi'ul Awal 1431 H, 27 Februari 2010. Kerana hari itu lahirnya manusia penbawa rahmat & cahaya seluruh alam. Ia mengingatkan aku tentang sejarah kelahiran Nabi Muhammad S.A.W. Disamping itu juga, ia mengingatkan aku kisah perjuangan Rasulullah S.A.W dan juga para sahabat yg memperjuangkan agama Islam.



Namun hati ini tidak secekal para sahabat Rasulullah S.A.W. Hati ini terlalu lemah & begitu rapuh jika angin datang meniup segala yg ada. Harapan aku dalam hidup ini, dapat aku sumbangkan utk agama Islam, utk kebaikkan didunia & juga diakhirat kelak. Tapi masih sedikit utk kongsikan.. Diri & hati ini terlalu lemah.. Semoga Allah S.W.T dapat memberi petunjuk & jalan kepadaku supaya dalam hidupan ini dapat memberi kebaikkan kepada aku didunia & diakhirat kelak.. Ameen.

0 comments:

Post a Comment